Support og hittegods

Har du glemt noe? Eller trenger du annen assistanse?

Gjenglemte eiendeler vil bli tatt vare på av oss og levert til Oslo politikammer etter fastsatte rutiner.

Det er kun verdisaker som lommebøker, mobil, nettbrett/PC, ID-bevis og briller som blir levert til Oslo politikammer.

Unibuss Ekspress destruerer hittegods utover verdisaker nevnt ovenfor etter 2 uker. Dette skyldes at vi ikke kan levere annen type hittegods til Oslo politikammer.

Unibuss Ekspress kan dessverre ikke sende gjenglemte gjenstander.

Slik kan du kontakte oss

Ring supportavdelingen

Tlf: +47 46 85 25 15
Mandag til fredag: 08:00 - 11:30 / 12:00 - 16:00
E-post: osl@unibuss.no
Besøksadresse: Strømsveien 196, 0668 Oslo

 

Oslo politikammer

Tlf: +47 22 66 90 50
Mandag, tirsdag onsdag og fredag: 08:00 - 11:15 og 12:00 - 16:00
E-post: post.oslo@politiet.no
Besøksadresse: Grønlandsleiret 44, 0155 Oslo

Ta kontakt med oss før du kontakter Oslo politikammer.

Ofte stilte spørsmål

Barnesete

Alle busser har 4 integrerte barneseter, for barn som kan sitte oppreist alene (over 3 år). Det er sitteputer for større barn i alle busser.

Om du har behov for eget godkjent spebarn sete, må du ta med dette selv.

Våre holdeplasser

Du ser våre holdeplasser i kart ved valg av holdeplass i bestilling eller under "Rutetider"

Endring av billett

Lavprisbilletter kjøpt på vår nettside eller i App er gyldige 2 timer før og 10 timer etter kjøpt avreisetidspunkt. Billettene kan ikke endres.

Full Fleks billetter er gyldige i 15 dager før og etter kjøpt avgangsdato.

 

Sanntidsinformasjon om bussen:

I vår App kan du se hvor bussen er til en hver tid.

 

Bestill billett
Rutetider